جلسه شورای عالی امنیت ملی در پی حمله موشکی پاکستان به ایران

جلسه شورای عالی امنیت ملی در پی حمله موشکی پاکستان به ایران

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به عملیات ضدتروریستی چهارشنبه شب سپاه پاسداران علیه مواضعی از جیش العدل گفت: این گروه تروریستی در مناطق غیرمسکونی کوه‌های عمق پاکستان اقدام به تاسیس پادگان نظامی و آموزشی کرده که اطلاعات دریافتی حاکی از طراحی یک عملیات بزرگ تروریستی قریب الوقوع توسط این گروه در مناطق شرقی ایران بود.

این مقام مسئول افزود: سطح اشراف بر این گروه تروریستی و قدرت عملیاتی نیروهای مسئول به میزانی بود که به محض آغاز حرکت تروریستی خود، زیر ضربه عملیاتی رفته و بخش قابل توجهی از تاسیسات، تجهیزات و نیروهای این گروه نابود شد.

این مقام آگاه با اشاره به اقدام تقابلی پاکستان در واکنش به این عملیات، از تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی در صبح پنجشنبه خبر داد و افزود: بررسی‌ها حاکی از آن است که بر خلاف اخبار منتشر شده در رسانه‌ها این واکنش در جدار مرزی ایران و توسط چند پهپاد کوچک انفجاری صورت گرفته و بر خلاف عملیات ایران، بخشی از اتباع عادی پاکستانی ساکن در جدارمرزی در این حادثه مورد هدف قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه شورای عالی امنیت ملی در صبح و بعد از ظهر روز پنجشنبه به ریاست رئیس‌جمهور افزود: سیاست قطعی جمهوری اسلامی صیانت از چارچوب امنیت ملی کشور با همه ابزارهای موجود است و بر این اساس در آینده نیز هرگونه تحرکات و تدارک عملیات تروریستی از این دست، تحمل نخواهد شد.

این مقام مسئول گفت: هر چند که اولویت برای ما همکاری امنیتی با همسایگان برای حل مساله تروریسم است اما این سیاست قطعی مورد اشاره، در مراودات امنیتی با کشورهای همسایه به صورت رسمی به آنها منتقل شده و مبنای عمل خواهد بود.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *